cart
Введіть назву населеного пункту
Перевірте правильність введення
    Контакти
    0 80 080 88 99

    Щодня з 07:00 до 21:00

    Бутiки

    Познайомтеся з колекцією BORK за чашкою ароматного чаю або кави

    Усі бутіки

    Інтернет-бутік

    ТОВ "БОРК-УКРАЇНА", ОГРН 37881865

    Юридична адреса:

    Україна, 01011, м. Київ, Печерський узвіз, д. 15

    Фактична адреса:

    Україна, 01011, м. Київ, Печерський узвіз, д. 15

    Час роботи:

    Кожен день з 07:00 до 21:00

    Обратная связь

    Повідомлення надіслано

    Здійснюючи покупку в інтернет-бутіку "BORK", Покупець погоджується з умовами публічного договору-оферти.

    Терміни та визначення

    Покупець — фізична особа, яка придбає, замовляє, використовує чи має намір придбати або замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника, а також особа, зазначена як одержувач товару.

    Продавець – ТОВ «БОРК-УКРАЇНА».

    Інтернет-магазин (Сайт) – інтернет-сайт, що належить Продавцю та має адресу в мережі Інтернет www.bork.ua, на якому представлені Товари, що пропонуються Продавцем Покупцям для оформлення Замовлень, а також умови оплати та доставки цих Замовлень Покупцям.

    Товар – об’єкт матеріального світу, не вилучений з обігу та доступний до замовлення на Сайті.

    Замовлення (в однині та множині) – сформований Покупцем перелік з одного або декількох найменувань (позицій) Товару, об’єднаний одним номером, що містить інформацію про найменування Товару, його кількість, виробника(-ів), строк(и) та спосіб доставки, ціну, а також інші умови доставки та оплати Товару.

    Підтвердження Замовлення – дії Продавця у вигляді зв’язку з Покупцем засобами телефонного та/або електронного поштового зв’язку для підтвердження Замовлення та умов його доставки Покупцю.

    Поштова служба доставки – юридична особа та/або індивідуальний підприємець, що надає послуги з доставки Замовлень Покупцям.

    Кур’єрська служба доставки – підрозділ Продавця, що здійснює доставку Товарів згідно із Замовленням Покупця.

    1. Загальні положення
      1. Сайт належить та адмініструється ТОВ «БОРК-УКРАЇНА».
      2. Цей Договір роздрібної купівлі-продажу товарів із застосуванням засобів дистанційного зв’язку в Інтернет-магазині (далі – Договір) визначає порядок роздрібної купівлі-продажу Товарів через Інтернет-магазин та разом з інформацією про Товари, представленою на Сайті, визнається публічною офертою відповідно до статей 633, 641 і глави 63 Цивільного кодексу України.
      3. Своєю реєстрацією на Сайті та оформленням Замовлення на Товари в Інтернет-магазині Покупець підтверджує повну та беззастережну згоду з умовами цього Договору, а також гарантує, що всі умови йому зрозумілі і він приймає їх безумовно та в повному обсязі. Крім того, реєстрація означає, що Клієнт надає свою попередню згоду на отримання повідомлень рекламного характеру (у формі СМС та/або пуш-повідомлень та/або за допомогою додатків та/або месенджерів для смартфонів та/або телефонних дзвінків та/або іншим чином на вказаний Клієнтом номер телефону, адресу електронної пошти) від ТОВ «БОРК-УКРАЇНА» та його партнерів. У разі небажання отримувати повідомлення рекламного характеру, Клієнту слід змінити налаштування підписки у відповідному розділі особистого кабінету або написати про своє рішення на електронну скриньку info@bork.ua
      4. Загальні положення та умови регулюються Законом України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року, Законом України «Про електронну комерцію» № 675-VIII від 3 вересня 2015 року, Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими Наказом Міністерства економіки України № 103 від 19 квітня 2007 року, та іншими чинними законами України, а також положеннями нормативно-правових актів України, що регулюють обіг окремих видів товарів (якщо вони застосовні).
      5. У разі проведення рекламно-маркетингових заходів стимулюючого характеру (рекламних акцій), умови зазначених заходів, що розміщуються на Сайті, можуть містити спеціальні положення, що регулюють порядок оформлення замовлення та повернення товару протягом періоду проведення відповідного заходу. Зазначені умови є невід’ємною частиною цього Договору та поширюються на осіб, які приймають умови в рекламно-маркетингових заходах. Оформлення Замовлення на Товар, що бере участь у акції та/або виконання інших умов участі в акції означає згоду Покупця з умовами відповідного заходу.
      6. У разі незгоди Покупця з будь-яким із положень Договору, договір купівлі-продажу або договір надання послуг, Замовлення яких здійснюється в Інтернет-магазині, не може бути укладений.
    2. Реєстрація в Інтернет-магазині
      1. Для реєстрації в Інтернет-магазині Покупцеві необхідно вказати діючий номер мобільного телефону, на який здійснюється реєстрація, та вказати у відповідному полі код, надісланий на номер мобільного телефону, вказаний під час реєстрації. Реєстрацією на Сайті та/або оформленням Замовлення Покупець дає згоду на обробку даних, включаючи персональні дані, з метою, зазначеною в п. 2.6 Договору.

        Номер телефону, вказаний при реєстрації, використовується надалі як логін, тоді як індивідуальний разовий пароль для входу на Сайт (код підтвердження) створюється системою і надсилається Покупцю після відповідного запиту.
      2. Внесення Покупцем даних у реєстраційну форму на Сайті слугує додатковим підтвердженням його згоди з умовами Договору.
      3. Клієнт має право самостійно редагувати свої реєстраційні дані. За жодних обставин Продавець не може змінювати, редагувати та видаляти реєстраційну інформацію Покупця без згоди останнього.
      4. Індивідуальна ідентифікація Покупця, який зареєструвався в Інтернет-магазині, здійснюється шляхом надання логіну та паролю. Індивідуальна ідентифікація Покупця дозволяє знизити ризик несанкціонованих дій третіх осіб від імені Покупця і надає можливість доступу до додаткових послуг у разі їх наявності у Продавця.
      5. Передача Покупцем логіна і пароля, зазначених під час Реєстрації, третім особам заборонена. Покупець самостійно несе відповідальність за всі можливі негативні наслідки у випадку, якщо логін і пароль стали відомі третім особам із причин, не пов’язаних з діями Продавця. У разі виникнення у Покупця підозри щодо збереження конфіденційності його логіна та пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами Покупець зобов’язується негайно повідомити про це Продавця, надіславши електронний лист на адресу info@bork.ua.
      6. Реєструючись в Інтернет-магазині та розміщуючи Замовлення, Покупець надає Продавцю згоду на використання наданих даних, в тому числі персональних даних, для наступних цілей:
        • надсилання Покупцеві електронних листів та/або коротких текстових повідомлень (SMS, WhatsApp, Viber), що містять інформацію про Замовлення, інші товари та послуги, доступні для замовлення на Сайті, та цільові рекламні кампанії і сервісні пропозиції;
        • виконання зобов’язань перед Покупцями відповідно до Договору, в тому числі надсилання відповідей на звернення Покупця;
        • визначення ефективності та вдосконалення процедури виконання Продавцем зобов’язань, контенту і реклами.
    3. Оформлення Замовлення. Строки виконання
      1. Замовлення оформляється клієнтом самостійно на Сайті або шляхом звернення до оператора Інтернет-магазину за номерами телефонів, вказаними в розділі «Контакти».
      2. Для оформлення Замовлення на Сайті Покупець повинен:
        1. Обрати Товари з асортименту, представленого на Сайті, та додати їх до Кошика, натиснувши відповідну кнопку на сторінці Товару.
        2. Перейти у Кошик і натиснути кнопку «Оформити замовлення».
        3. Надати необхідні дані, які запитує система.
        4. Обрати спосіб доставки з-поміж доступних на момент оформлення Замовлення, за необхідності вказати адресу, дату і час доставки.
        5. Обрати спосіб оплати з-поміж доступних на момент оформлення Замовлення.
          1. У разі вибору попередньої оплати в якості способу оплати Замовлення на Сайті, натиснути кнопку «Перейти до оплати» і виконати дії, необхідні для оплати Замовлення.
          2. У разі вибору в якості способу оплати Замовлення оплати при отриманні (картою або готівкою), натиснути кнопку «При отриманні» та завершити оформлення Замовлення.
      3. Під час оформлення Замовлення Покупець отримує від Продавця повний обсяг інформації про порядок виконання Замовлення та про Товар з розміщеної на Сайті інформації. Оформлення Замовлення на Сайті або звернення до оператора Інтернет-магазину, а також подальша передача Замовлення на виконання означають достатнє і повне ознайомлення Покупця з інформацією про Товар, умови його доставки, наявність (відсутність) знижок, а також про вплив умов Замовлення на формування кінцевої ціни Товару.
      4. З ініціативи Покупця або Продавця можливе скасування Замовлення або Товару. Продавець скасовує Замовлення в разі істотної зміни обставин, на які орієнтувалися Клієнт і Продавець під час оформлення Замовлення, і які унеможливили виконання Замовлення.
        1. Якщо виконання Замовлення Продавцем стало неможливим з причин, що не залежать від волі Покупця або Продавця (у разі виникнення обставин, що перешкоджають доставці Товара до місцезнаходження Покупця, зміни митних правил і процедур, а також інших обставин, що перешкоджають передачі Товару узгодженим способом, в тому числі в разі втрати замовлення при доставці, відсутності Товару у постачальника цього Товару, ненадходження Товару на склад Продавця, відсутність Товару на складі через дефект, пересортовування або непридатність до експлуатації Товару тощо, виявлені під час обробки замовлення), Продавець скасовує замовлення і повідомляє про це Покупця, а Покупець має право узгодити нові умови доставки Товару шляхом оформлення нового замовлення, якщо на момент оформлення Товар є у продажу. Якщо на момент оформлення замовлення ціна товару зросла, а попереднє замовлення було скасоване не через дефект, компенсація різниці в ціні в день оформлення нового замовлення не нараховується.
    4. Умови доставки Замовлення
      1. Доставка Замовлень здійснюється кур’єрськими або поштовими службами доставки, а також на умовах самовивозу з роздрібного магазину Продавця або партнерського пункту доставки замовлень. Способи доставки Товарів вказані на Сайті в розділі «Доставка». Можливість доставки на адресу одержувача визначається у момент оформлення Замовлення. Під узгодженим способом доставки мається на увазі спосіб, обраний Покупцем під час оформлення Замовлення з-поміж доступних способів доставки.
      2. Доставка Товару Кур’єрською службою здійснюється за конкретною адресою, вказаною Покупцем при оформленні Замовлення на Сайті. Передача Замовлення кур’єрською службою на іншу адресу є неможливою.
      3. Продавець буде докладати всіх зусиль для дотримання строків доставки, зазначених на Сайті, однак затримки з доставкою можливі через непередбачені обставини, які виникли з причин, не пов’язаних з винними діяннями Продавця. Продавець повідомляє Покупця про зміну строків доставки в порядку, передбаченому п. 4.3.1 Договору.
        1. У разі необхідності зміни строків доставки Продавець негайно повідомляє Покупця про зміну умов доставки для отримання згоди на нові умови виконання Замовлення в цілому або частини Замовлення, надіславши повідомлення на адресу електронної пошти, вказану під час реєстрації, або звернувшись по телефону. Відповідь Покупця, отримана через засоби електронного зв’язку або по телефону, фіксується в історії виконання Замовлення. Вважається, що Покупець прийняв змінені умови, якщо протягом двадцяти чотирьох годин з дня повідомлення Продавцем про зміну умов договору він не надіслав Продавцю письмову відмову.
      4. Ризик випадкової втрати або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця у разі самовивозу і доставки Кур’єрською службою з моменту доставки йому Замовлення і надання представнику служби доставки коду підтвердження, відправленого Покупцеві на номер мобільного телефону, вказаний під час реєстрації на Сайті та/або оформлення Замовлення, а у випадку доставки Поштовою службою – з моменту отримання Товару співробітником компанії, що здійснює доставку. У разі невиконання доставки Замовлення Продавець відшкодовує Покупцеві вартість Замовлення, попередньо оплаченого Клієнтом, та доставки після отримання підтвердження втрати Замовлення від відповідної служби доставки.
      5. Вартість доставки розраховується індивідуально для кожного Замовлення, в залежності, серед іншого, від адреси доставки та фізичних розмірів Замовлення, і повідомляється Покупцеві на останньому етапі оформлення Замовлення. Покупець може додатково ознайомитися з тарифами на доставку Замовлень Кур’єрською службою на Сайті.
      6. При доставці Замовлення передається Покупцеві або особі, зазначеній як Одержувач Замовлення. У разі неможливості отримання Замовлення, оформленого за готівковий розрахунок, зазначеними вище особами, Замовлення вручається особі, готовій надати відомості про Замовлення (номер відправлення та/або ПІБ Одержувача), код підтвердження, що надсилається кур’єром на номер телефону Покупця або особи, зазначеної в якості Одержувача, а також оплатити вартість Замовлення у повному обсязі особі, яка здійснює доставку Замовлення.
      7. З метою уникнення випадків шахрайства, а також для забезпечення виконання прийнятих відповідно до п.
      8. Договору зобов’язань, під час вручення Замовлення особа, що здійснює доставку Замовлення, має право вимагати пред'явлення документа, що посвідчує особу Одержувача, а також вимагати вказати реквізити наданого Покупцем або Одержувачем документа, що посвідчує особу. Продавець гарантує конфіденційність і захист персональної інформації Одержувача (п. 9.3.1).
      9. При передачі Замовлення Покупець у присутності особи, яка доставляє Замовлення, повинен перевірити зовнішній вигляд і пакування Замовлення, кількість Товару в Замовленні, зовнішній вигляд і пакування Товару, комплектність, асортимент.
      10. Покупець, або особа, зазначена як Одержувач, шляхом повідомлення особі, яка здійснює доставку або передачу Товару, коду підтвердження, надісланого Покупцеві (Одержувачу) на номер мобільного телефону, вказаний під час реєстрації на Сайті та/або під час оформлення Замовлення (у разі доставки Кур’єрською службою та/або самовивозом), або шляхом підписання товарно-транспортної накладної (у разі доставки Поштовою службою або у разі отримання Замовлення у партнерському пункті видачі) підтверджує відповідність параметрів, зазначених у пункті 4.8 Договору, а також що:
        • Покупець ознайомився і згоден із Договором;
        • Покупець отримав і зрозумів інформацію про Товар у обсязі, передбаченому нормативними актами про захист прав споживачів;
        • Покупець оглянув Товар при доставці;
        • при покупці Товару Покупець не має претензій до Продавця, в тому числі претензій стосовно зовнішнього вигляду і конфігурації Товару. Після прийняття Товару претензії щодо зовнішнього вигляду і конфігурації Продавцем не приймаються і не розглядаються.
      11. Строки, визначені Продавцем для отримання Замовлення Покупцем, є обмеженими і вказуються під час оформлення Замовлення на етапі вибору відповідного способу доставки. Якщо Доставка Замовлення здійснюється в установлений строк, але Замовлення не було передане Покупцеві з його вини, подальша доставка здійснюється на нових умовах, узгоджених із Продавцем, після того, як Покупець повторно оплатить вартість послуг з доставки Товару.
      12. Неотримання Замовлення протягом десяти календарних днів з дня відправлення повідомлення про готовність Замовлення до отримання та невиконання дій щодо відстрочки доставки вважається відмовою Покупця від договору купівлі-продажу та є підставою для скасування Замовлення Продавцем. Якщо неотримане Замовлення було попередньо оплачено, кошти повертаються Покупцеві в порядку, передбаченому п. 6.1.3 Договору.
    5. Умови оплати
      1. Ціна Товару вказується на Сайті. У разі зазначення невірної інформації щодо ціни замовленого Покупцем Товару, Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення із виправленою ціною або для анулювання Замовлення. Якщо зв’язатися з Покупцем неможливо, або у разі відмови Покупця підтвердити Замовлення за новою ціною, це Замовлення вважається скасованим. Якщо Замовлення було оплачене, Продавець повертає Покупцеві суму, сплачену за Замовлення, на банківську карту або банківський рахунок, з якого був здійснений платіж.
      2. У разі доставки Замовлення Службою кур’єрської доставки або Службою поштової доставки Покупець окрім вартості Замовлення оплачує також вартість доставки, інформація про яку була надана Покупцеві на останньому етапі оформлення Замовлення.
      3. Продавець може змінювати ціну Товару на Сайті в односторонньому порядку. Ціна Товару є дійсною на момент натискання кнопки «Оформити замовлення» на останньому етапі оформлення Замовлення. Ціна замовленого Клієнтом Товару не підлягає зміні, за винятком випадків, передбачених п. 5.1 Договору.
      4. Оплата Замовлення здійснюється Покупцем у гривнях готівкою після отримання Замовлення; шляхом грошового переказу на рахунок Продавця; кредитною карткою під час оформлення Замовлення або в момент передачі товару. Узгоджений спосіб оплати – це спосіб, обраний Покупцем з-поміж доступних способів оплати під час оформлення Замовлення.
        1. Оплата Замовлення кредитною карткою при отриманні можлива за умови вибору доставки Кур’єрською службою та додаткового повідомлення Продавця про намір оплатити Замовлення кредитною карткою у коментарі до Замовлення. У разі відсутності такого повідомлення та/або вибору іншого способу доставки Продавець не може гарантувати можливість оплати Замовлення кредитною карткою.
        2. Безготівкова оплата Замовлення здійснюється лише на підставі рахунку Продавця, виставленого в порядку, узгодженому між Сторонами під час оформлення Замовлення.
      5. У разі попередньої оплати за Товар Замовлення приймається до обробки лише після зарахування коштів Покупця на поточний рахунок Продавця. В такому випадку Товар за Замовленням резервується на 20 хвилин з моменту оформлення Замовлення (крім Замовлень з оплатою банківським переказом). Після закінчення зазначеного строку резервування скасовується, і Продавець не може гарантувати доступність Товару на складі Продавця, внаслідок чого можуть збільшитися строки обробки Замовлення.
      6. Особливості оплати Товару банківською карткою.
        1. Операції з банківськими картками здійснюються власником картки або особою, уповноваженою на підставі довіреності, виданої відповідно до закону.
        2. У разі здійсненні оплати Замовлення банківською карткою у партнерському пункті видачі замовлень Покупець зобов’язаний показати документ, що посвідчує особу, крім випадків оплати неіменною банківською карткою.
        3. Авторизація операцій з банківськими картками здійснюється банком. Якщо банк має підстави вважати, що операція є шахрайською, банк має право відмовити у проведенні операції. Шахрайські операції з банківськими картками підпадають під дію Кримінального кодексу України.
        4. Щоб уникнути різноманітних випадків неправомірного використання банківських карток під час оплати, всі Замовлення, розміщені в Інтернет-магазині і передплачені банківською карткою, перевіряються Продавцем. Продавець залишає за собою право без причини скасувати Замовлення, вартість якого повертається на банківську карту власника (картку, за допомогою якої була здійснена оплата).
        5. Приймання та обробка платежів з використанням банківських карток здійснюється провайдером електронних платежів АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ», або іншим постачальником електронних платежів. Продавець не здійснює обробку, в тому числі збір і зберігання даних банківських карток Клієнтів.
        6. Здійснюючи оплату кредитною карткою на Сайті, а також у разі оплати замовлення при отриманні, Клієнт погоджується на надсилання йому касового чека в електронному вигляді (посилання на касовий чек з можливістю завантажити його у форматі PDF) на електронну адресу, вказану під час реєстрації на Сайті. У цьому випадку касовий чек у друкованому вигляді не надається.
      7. Оплата товарів в кредит або в розстрочку.
        1. Покупець може скористатися можливістю придбати будь-який товар, представлений на Сайті, в кредит або в розстрочку. Повна інформація про строки та процедуру оформлення наведена тут. Щоб оформити кредит:
          1. Додайте потрібні товари в кошик.
          2. У кошику вам буде запропонована можливість здійснити покупку в кредит або в розстрочку.
        2. Фінансові установи, що володіють технологією онлайн-підписання кредитної документації, послугами яких можна скористатися на Сайті:
          • АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ»
      8. Продавець має право надавати Покупцеві знижки на Товар і впроваджувати бонусні програми. Види знижок, бонусів, порядок і умови нарахування вказані у відповідних розділах на Сайті і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.
    6. Умови повернення Товару
      1. Умови повернення Товару належної якості.
        1. При отриманні Замовлення Споживач має право обміняти товар належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, з дня отримання Замовлення.
        2. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо товаром не користувалися і якщо збережені товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, етикетки, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром, або на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) відтворений QR-код, який дозволяє споживачу зчитати й ідентифікувати його з розрахунковим документом за структурою даних, що містяться в ньому, або електронний розрахунковий документ, надісланий на абонентський номер або адресу електронної пошти, надану споживачем. У разі виявлення слідів експлуатації Товару (включаючи відсутність або сліди переклеювання штрих-кодів Продавця) Продавець залишає за собою право відмовити у поверненні коштів на цій підставі. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) на підставах, зазначених у цій статті, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 року.
        3. Коли Покупець повертає Товар належної якості, Продавець повертає йому вартість поверненого Товару за вирахуванням витрат Продавця на доставку поверненого Товару від Покупця протягом 7 днів з дня отримання Товару Продавцем за адресами, зазначеними в п. 6.1.6 Договору.
        4. У разі купівлі набору товарів у рамках акції, згідно з умовами якої була надана знижка на один або всі товари в комплекті, товар належної якості може бути повернений виключно у складі комплекту. Повернення окремих товарів з комплекту неможливе, якщо інше не передбачене правилами відповідної акції.
        5. За повернений Товар належної якості, придбаний в кредит або в розстрочку, відсотки за користування кредитом не компенсуються.
        6. Повернення Товару належної якості здійснюється:
          • силами та за рахунок Покупця у випадках, встановлених законодавством України, за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 176 (ТЦ Ocean Plaza) бутик BORK.
          • через Кур’єрську службу за рахунок Покупця з оплатою за виїзд представника служби доставки для повернення Товару за тарифами, вказаними на Сайті. Виклик представника Кур’єрської служби, а також уточнення тарифів здійснюються шляхом звернення до Продавця за номером телефону, вказаним у розділі «Контакти».
          • через Службу поштової доставки за рахунок Покупця з оплатою виїзду представника служби доставки за цінами та на умовах, встановлених відповідною Поштовою службою. У цьому випадку вартість повернення Товару розраховується індивідуально.
          • через кур’єрські служби та сервіси, вибір яких здійснюється на розсуд Покупця, при цьому Покупець самостійно несе ризики втрати або пошкодження Товарів, що повертаються за допомогою цих служб та сервісів. Продавець має право відмовити в оцінці поверненого Товару як Товару належної якості в тому випадку, якщо Товар, повернутий в порядку, передбаченому цим підпунктом, пошкоджений.
        7. Коли Покупець повертає Товар належної якості, складається акт повернення товару, в якому зазначається:
          • повне фірмове найменування Продавця;
          • прізвище, ім’я, по батькові та паспортні дані Покупця;
          • найменування Товару;
          • причина повернення Товару;
          • стан Товару;
          • дата передачі Товару;
          • сума, що підлягає поверненню;
          • підписи Продавця і Покупця.
      2. Умови повернення, обміну та ремонту Товару неналежної якості.
        1. Покупець має право повернути Товар неналежної якості протягом гарантійного строку, терміну придатності у випадку повернення товарів, для яких встановлений гарантійний строк або термін придатності, або в межах встановленого строку служби.
        2. У разі виявлення дефектів протягом терміну, зазначеного в п. 6.2.1 Договору, Покупець повертає Товар виробнику або Продавцю разом із гарантійним талоном (за наявності) і копією Акта (висновку) Сервісного центру. Повернення Товару, придбаного в Інтернет-магазині, здійснюється Покупцем за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 176 (ТЦ Ocean Plaza) бутик BORK. Якщо вага Товару перевищує 5 кілограмів, Покупець має право звернутися до Продавця у Відділ підтримки за телефоном 0 80 080 88 99 для організації вивезення Товару Продавцем. Продавець не приймає і не обробляє повернення Товарів, придбаних в бутиках BORK або сторонніх інтернет-магазинах.
      3. Незалежно від причини повернення Товару здійснюється на підставі письмової Заяви Покупця, оформленої у довільній формі.
      4. Кошти за Товари належної та неналежної якості повертаються:
        • готівкою з каси Продавця у момент повернення Товару Продавцю (при цьому сторони заповнюють видатковий касовий ордер на видачу коштів),
        • шляхом безготівкового переказу коштів на банківську картку або банківський рахунок, з якого був здійснений платіж,
        • безготівковим переказом коштів на банківську карту або банківський рахунок, у разі оплати Товару готівкою та отримання від Продавця запиту про повідомлення банківських реквізитів для повернення коштів.
    7. Гарантії та відповідальність
      1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві в результаті неправильного використання Товару, замовленого в Інтернет-магазині.
      2. Покупець зобов’язується не використовувати Товар, придбаний в Інтернет-магазині, в ділових цілях.
      3. Продавець не несе відповідальності за точність і правильність даних та інформації, вказаних Покупцем під час Реєстрації і оформлення Замовлень на Сайті і через оператора. Відповідальність за достовірність цих даних та інформації у повному обсязі несе Покупець.
    8. Конфіденційність і захист персональних даних
      1. Під час реєстрації або оформлення Замовлення в Інтернет-магазині Покупець вказує своє Прізвище, Ім’я, адресу електронної пошти, номер телефону та адресу доставки.
      2. Продавець використовує отриману від Покупця інформацію для наступних цілей:
        • авторизація Покупця в Інтернет-магазині;
        • виконання своїх зобов’язань за Договором перед Покупцем;
        • оцінка та аналіз роботи інтернет-магазину;
        • інформування про акції, що проводяться Продавцем та його партнерами.
      3. Продавець має право надсилати Покупцеві рекламні та інформаційні повідомлення електронною поштою або SMS за згодою Покупця, і такою згодою вважається Реєстрація або оформлення Замовлення в Інтернет-магазині. Якщо Покупець не бажає отримувати такі повідомлення від Продавця, він повинен відмовитися від їх отримання в Інтернет-магазині через особистого консультанта по телефону, через посилання у повідомленні або в Особистому кабінеті на Сайті, або написавши на електронну пошту info@bork.ua.
      4. Розголошення інформації, отриманої Продавцем:
        1. Продавець зобов’язується не розголошувати інформацію, отриману від Покупця. Надання Продавцем інформації агентам і третім особам, що діють на підставі договору з Продавцем з метою виконання зобов’язань перед Покупцем, не вважається порушенням цього зобов’язання.
        2. Розкриття інформації відповідно до обґрунтованих та застосовних вимог законодавства не вважається порушенням зобов’язань.
      5. Продавець має право використовувати технологію cookies (cookies – сервісна інформація, що надсилається веб-сервером на комп’ютер користувача для зберігання у браузері. Призначена для зберігання даних, специфічних для цього користувача, і використовується веб-сервером для різних цілей). Файли cookie не містять конфіденційної інформації і не передаються третім особам.
      6. Продавець не несе відповідальності за інформацію, надану Покупцем на Сайті в загальнодоступній формі.
    9. Інші положення
      1. Продавець має право вносити зміни в цей Договір в односторонньому порядку, а Покупець зобов’язується самостійно стежити за змінами в цьому Договорі, розміщеному на Сайті.
      2. У разі виникнення будь-яких питань і претензій з боку Покупця, він повинен звернутися до Відділу підтримки за телефоном 0 80 080 88 99, електронною поштою info@bork.ua або надіслати письмове звернення за адресою: 01011, м. Київ, Печерський узвіз, 15. Відповіді Продавця на звернення Покупця визнаються надісланими у належній формі, якщо вони надсилаються на електронну адресу Покупця, зазначену в Особистому кабінеті на Сайті, а у випадку його відсутності або за наявності відповідної інструкції в письмовій формі – на поштову адресу Покупця. Всі суперечки, які не були вирішені шляхом переговорів, будуть передані Сторонами на розгляд до судового органу відповідно до чинного законодавства України.
      3. Вся текстова інформація і графічні зображення, що містяться на Сайті, є власністю Продавця і/або його контрагентів.
      4. Визнання судом недійсності будь-якого положення Договору не робить недійсними решту положень Договору.